Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

Op veler verzoek....

We moeten zelf ook afkicken, vandaarnog één keer een laatste updatevan de eerste weken thuis. 'Hoe bevalt het gewone leven? Alweer een beetje gewend?' De meest gestelde vragen aan ons van de afgelopen weken. Ons antwoord is dubbelzijdig. Natuurlijk is hetheerlijk om weer thuis te zijn. Lekker plassen op je eigen, schone wc, lekker douchen en badderen op je eigen schone badkamer, een wasmachine die écht schoon wast, iedereen weer zien en lekker bijkletsen, heerlijk! Maar ook deze dingen zijn na een paar dagen weer vanzelfsprekend. En tussen alle dagelijkse bedrijvigheid doordwalen onze gedachten regelmatig af naar de andere kant van de wereld. Naar de kangoeroes, koala's en kaketoes, naar de prachtige natuur, naar de mooie stranden, naar 'onze' campertjes, naar de vriendelijke mensen, kortom, naar onze geweldige tijd daar. Tijn en Job moeten ook weer wennen. Wennen aan de kou, de peuterspeelzaal en het alleen in bed slapen op je eigen 'grote' slaapkamer. Job staat nog regelmatig midden in de nacht klaarwakker naast ons bed. Kan toch echt geen jetlag meer zijn, Job...

Undecided
Maar voor hen was het anderzijds toch ook weer leuk om al het speelgoed weer opnieuw te ontdekken. Door het dolle heen waren ze de eerste dagen! Zondag komen Marc, Toke, Jasper en Wessel op visite. We kijken er naar uit om samen met hun na te genieten..... Misschien plannen we nog wel een keer een weekendje Sydney, of niet Snippertjes....
Wink
?

En ondertussen denken we alweer voorzichtig na over ons volgende avontuur... Nee hoor, niet zo lang en niet zo ver weg, dat beloven we!

Liefs van Marcel, Heidi, Tijn en Job

afke

Hallo Marcel en Heidi,

Via de site verrereizenmetkinderen zijn wij op jullie blog gekomen en hebben we meegenoten van alle mooie verhalen die jullie hebben geschreven.
Wij zijn van plan in sept okt en nov ongeveer dezelfde trip te maken met onze jongens van dan 2.5 en 4 jaar. Wij vroegen ons af of jullie nog goede tips hadden. Wij zitten nu in het stadium van ticketes boeken en campers reserveren. We gaan binnenkort naar een voorlichtingsavond, maar we waren beniuewd of jullie praktisch tips hebben over de vlietickets en camperhuur.

Met vriendelijke groet,

afke en morgan

afkeveenhuizen@hotmail.com

Susan

Hoi marcel en Heidi
Hoe gaat het nu met jullie. Al een klein beetje afgekickt. Het moet een fantastische ervaring zijn om een geweldige reis te mogen maken met je gezin.
Via een zoekmachine ben ik op jullie site gekomen. Ik heb ook genoten van jullie verhalen. Wij hebben besloten om in januari 2012 4 maanden op reis te gaan naar Nieuw-Zeeland en Australie. Mijn vraag is eigenlijk: Hebben jullie nog tips voor ons omtrent mooie plekken en campings. we willen natuurlijk de toeristische plekken af, maar minder ontdekte gebieden vinden we ook fantastisch.Wij gaan met 2 kinderen van bijna 2 en 4.
Ik hoop dat jullie ons op weg willen helpen.
Groetjes Susan en Victor
suze4@live.nl

Susan

Hoi Heidi
Bedankt voor je mail, hij is alleen verdwenen in mijn inbox. Zou je mij de mail nogmaals willen sturen?????
ps. gaat internetten makkelijk op een laptop meegenomen uit Nederland?
Groetjes Susan

Anna

Hallo,

Wij maken een wereldreis (met onze dochter van 2) en gaan oa naar aussie en NZ. We zullen ook met een camper reizen. Mooi jullie verhalen te lezen.
Hebben jullie nog tips voor ons? Wij zijn te volgen op lubeck.waarbenjij.nu.

Marcel Mattheijer

Hallo dan!
Al te lang hebben we elkaar niet gesproken... Dan zoek ik even op jullie naam en wat blijkt, jullie zijn naar Australie en NZ geweest! Geweldige ervaring zo te lezen.. Volgens mij wordt het tijd om toch echt maar weer eens een keer af te spreken!

Neem eens een keer contact op of zoek me even op op facebook!

Gr,

Marcel