Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

Nieuwe reisplannen!

Inmiddels april 2012. Wat vliegt de tijd! We weten nu alweer een aantal maanden waar we in 2012 kerst vieren, nl. in Milsbeek op het Heiveld. Hier hebben we een ander huis gekocht met een heerlijke grote tuin. Want daar was het ons tenslotte om te doen. Het huis is uit 1959 en daarna niet veel meer aan gedaan. We kunnen hier ons klushart de komende jaren weer flink ophalen. Maar we hebben er zin in om er weerons paleisje van te gaan maken! Over 2 weken gaan we verhuizen, spannend. Eerst nog de verjaardag van Tijn. Volgende week wordt hij alweer 5! En oh, wat is hij daar trots op! En wij op hem ;)

En dan nog de vakantieplannen. Allebei 3 weken vrij, maar thuis blijven en waarschijnlijk alleen maar klussen en hard werken, dat zagen we niet zo zitten. Dus, waar gaan we heen? Ons verre-reis-bloed begon toch weer te kriebelen, maar een dure camperreisdoor Canada, zoals eigenlijk gepland stond als we ons huis nog niet verkocht zouden hebben, zat er nu financieel niet in. Dus is het Thailand geworden! Eigenlijk heb ikaltijd gezegd dat we met het reizen door Azie nog even wachten tot de jongens wat groter zijn, maar toch zijn er al zóveel gezinnen met nog veel kleinere kinderen ons voorgegaan, dat wij het ook wel aandurven. Dankzij papa's airmiles (waarvoor super veel dank!) hebben we inmiddels voor een prikkie 4 retourtickets naar Bangkok geboekt. Nu zijn we ons aan het orienteren op een hotel voor de eerste nachten in Bangkok en het globale reisschema. We eindigen in ieder geval op een heerlijk eiland waar we lekker gaan relaxen, duiken, zwemmen, spelen in het zand, etc.!

Al met al dus een erg spannende en enerverende tijd voor ons, maar we hebben er zin in!

Snippertjes

Dat klinkt goed! Jullie hebben groot gelijk. Ben erg benieuwd hoe het bevalt. Staat ook nog op ons verlanglijstje. Geniet van de voorpret. Lfs