Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

Campers ook geboekt!

We zijn weer een stapje dichterbij. Nu de tickets geboekt zijn, konden we ook definitief de campers gaan vastleggen. Dit hebben we gedaan via Australiacampers.com. In Australie gaan we rondreizen met de Compact Motorhome. Zoals de naam al zegt een beetje compact, maar wel helemaal compleet met alles erop en eraan. We hopen dat we in Australië grotendeels mooi weer zullen treffen

Cool
, zodat we veel buiten kunnen leven. December en januari zijn de regenseizoen-maanden voor het noorden, maar aangezien wij daar onze reis begin december beginnen en dan afzakken naar het zuiden, hopen wij dat we hier weinig hinder van zullen ondervinden
Undecided
. De camper in Nieuw-Zeeland wordt een Apollo 4 persoons camper. Wat ruimer en zelfs met tv! Het weer in Nieuw-Zeeland zal waarshijnlijk wat frisser zijn, dus dan is het wel lekker om wat meer binnenruimte te hebben.

Nu alles vast staat, gaan we ons de komende tijd wat meer verdiepen in de gedetailleerde reisroute. A.s. zaterdag gaan we opnieuw een presenatie bijwonen van australia campers in Maarsbergen. Deze keer zal het traject Sydney-Adelaide worden besproken. Onlangs zijn we al naar een presenatie geweest over het traject Cairns-Brisbane. Wij vonden deze middag erg informatief en hopen ook zaterdag weer veel op te steken.