Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

'Schokkende' nacht gehad, maar we leven nog!

Woensdag 23 februari 6.50 am

Hier weer een berichtje van ons. We hebben een ‘schokkende' nacht gehad. Minstens ieder kwartier een naschok gevoeld, soms wat harder, soms zacht. Echt beangstigend.... Maar... de camper staat nog op 4 wielen en we hebben ook de nacht dus goed overleefd. Inmiddels wordt het weer licht buiten, dat is ook wel prettig.

Zoals jullie ook wel zien op tv is het echt dramatisch wat zich hier in het centrum afspeelt. Wij zien net zoveel als jullie, we kijken ook alles op tv. We zijn sinds gister de camping niet meer af geweest. We durven ook het toiletgebouw niet meer in. Hoeft ook niet, want er is toch geen water. En het water in de tank is inmiddels ook op. Wordt dus niet meer douchen voor we gaan vliegen... Jullie ruiken ons dus wel weer aankomen! Lang leve de deo en luierdoekjes! Over het vliegen gesproken: we hebben een nieuw vluchtschema ontvangen en gaan (als alles meezit) toch donderdag avond nog op Schiphol landen. Maar we zijn nog wat sceptisch over of we vandaag wel kunnen vliegen of niet. We wachten het allemaal af, meer kunnen we niet doen. Ondertussen ‘schokken' wij hier gewoon nog even door. We zullen echt blij zijn als we vanavond (of wanneer dan ook) in het vliegtuig zitten. We zijn Job eeuwig dankbaar dat hij zo moe en verveld was, anders waren ze misschien naar ons aan het zoeken nu....Wij gaan zo ons boeltje pakken en de camper inleveren. Eén voordeel: we kunnen/hoeven ‘m nu niet meer te wassen. En ook de afwas kunnen we niet meer doen. Sorry mensen van Apollo!

Wink

Els (verrereizenmetkinderen.nl)

Beste Heidi, Marcel, Tijn en Job,

Wat een heftig einde van jullie prachtige reis! We zagen vanavond bij het journaal de beelden, ook van de kathedraal, en zijn ontzettend blij dat jullie veilig op de camping zitten.

We willen jullie bedanken voor de geweldige verhalen. Fijn dat we een beetje met jullie hebben mogen meereizen. We gaan jullie missen. Hopelijk verloopt de terugreis volgens schema en landen jullie donderdagavond op Schiphol. Sterkte!

Hartelijke groet,
Els (Klaas, Jente & Imme)

Dik Evelien Niels & Sjuul

Lieve mensen wat een geluk hebben jullie gehad als je op de tv de beelden ziet.
Wij wensen jullie een hele goede terug reis en hopen jullie weer snel te zien bij Piet en Thea. Eerlijk gezegd hebben Niels en Sjuul job en Tijn heeeel erg gemist.Dikke zoen van Niels en kusje van Sjuul voor Tijn en Job

Richard de Vries

Hallo allemaal, wat een schokkend eind van je vakantie en dan te bedenken dat je alle geluk van de wereld heb gehad. Ik zal voor jullie duimen dat de terugreis voorspoedig verloopt.

Groetjes

Ps.

Hoe kwam je aan die engeltjes

Fenny Visscher

hoi Heidi en Marcel,
Wat een naar einde van een geweldige tijd, op de tafel in onze koffietafel ligt een printje van jullie berichtje van gisteren, het was wat stil tijdens de koffie, iedereen was met gedachten bij jullie. Heel veel sterkte en we hopen dat jullie inderdaad kunnen vliegen en geen goede reis hebben. Alle perikelen van huisvestingsproblemen worden weer even relatief!! Tot gauw ziens, groetjes van Fenny

Fenny Visscher

sorry, een ´g´ te veel, ik bedoel natuurlijk een hele goede reis!!!! gr

Maaike

Ben blij dat jullie, terwijl ik dit schrijf, weer onderweg zijn naar huis.

Tot morgen!

X

annemieke janssen

Hallo Heidi en familie,
Had van een collega gehoord dat jullie te volgen zijn via deze site, dus dacht op mijn vrije dag; ff meegenieten van jullie vakantie. Ook nog geen nieuws op de tv gezien, maar dat is schrikken als ik begin met het einde van jullie reis. fijn dat jullie op een veilige plek waren tijdens de beving. en super dat jullie niet in de toren zijn geklommen!!!!
Een hele veilige terug reis en tot ziens weer op neuro
Ik ga nu de leuke verhalen van afgelopen tijd lezen van jullie reis!!
Groet, Annemieke

pmm@home.nl

Dag Marcel Heidi & kids; via een mama op school hoorde ik dat jullie gestrand zijn in CHZ, NZ. Daar woont mijn zus met man & 2 zoontjes sinds 4 jaar. Mochten jullie hulp nodig hebben, mail ons dan gerust!
Gr uit Milsbeek

Monique Gerrits

Een goede en veilige terugreis!
Groetjes Monique

Monique Gerrits

Oh ja, vast veel plezier met de ontvangst thuis. Ik gok dat jullie met open armen ontvangen worden!
Groetjes Monique

Elmi

Welkom Thuis!!
(Net een attent telefoontje van Yvonne gehad (moeder van Marcel) Ze hangen in de lucht! Planning is landing op Schiphol donderdagavond 19.00 uur)
Lieve groet Elmi

ERIK EN MENDY

NU ZITTEN JULLIE GELUKKIG EINDELIJK IN DE LUCHT OP WEG NAAR HUIS, HIER WACHTEN WIJ ALLEMAAL OP JULLIE VERHALEN OVER JULLIE VAKANTIE. ZIE JULLIE SNEL

GROET ERIK EN MENDY

Gerda en Monique

Hallo allemaal ik hoop dat de vlucht goed is gegaan.Gelukkig weer snel op nederlandse bodem.Goede thuis komst. En nu snel naar Fam die jullie weer in de armen kunnen sluiten. Gr. Gerda en Monique.