Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

Dolfijnen, seals en een pinguïn in Akaroa

Zaterdag 19 februari

Vandaag stond er nog een dolfijnen-cruise op het programma in de baai van Akaroa. We zijn benieuwd! Hier leeft de Hector Dolfijn, een kleine wit/grijze dolfijn die alleen in Nieuw Zeeland leven. Het zijn echte speel-dolfijnen. Vorige week in Curio Bay heeft Marcel hier ook mee gezwommen. Na 15 minuten op de boot was het al raak. Voor de boot zwommen en speelden wel 6 dolfijnen in de golven. Was echt leuk om te zien en ook Tijn en Job hebben ze goed kunnen bewonderen. Verder hebben we nog veel seals zien liggen en ook baby-sealtjes. Die vonden Tijn en Job vooral erg lief! En als klap op de vuurpijl zwom er nog een pinguïn onze boot voorbij. Al met al een leuke boottocht dus. Terug gekomen aan wal zijn we terug gereden richting Christchurch en verder richting de Arthurspass. Ondanks dat weeronline het weer in dit gebied een 8 gaf voor vandaag, reden we toch de dikke, donkere wolken tegemoet. In het plaatsje Arthur's Pass Village hebben we vannacht overnacht, in de regen.... Zat weeronline er toch een beetje naast. Hopelijk zitten ze er voor de komende dagen ook naast, want dinsdag, onze laatste dag in Nieuw Zeeland, voorspellen ze erg slecht weer...

Frown
‘Maakt niet erg', dat overleven we ook nog wel!

Andrea en Jeroen

Hoi Marcel en Fam,

Bij toeval op jullie site terechtgekomen. Leuke verhalen en sommige dingen komen bekend voor !!

Gelukkig hadden we bij de gletsjer goed weer hé

Geniet nog van jullie laatste dagen,

Groetjes
Andrea en Jeroen (van de tour op Franz Jozef)

Izzy, Sasha, Jarrod en Marieke

Hoi, even een berichtje om je een goede laatste dag te wensen aan "onze" kant vd aarde.Hoop dat het een onvergetelijke reis is geweest voor jullie en we wensen jullie een hele goede reis terug naar het koude kikkerlandje...Heel veel liefs van ons allemaal! Oh en de struik is inmiddels in de voortuin geplant en groeit goed! een leuk aandenken aan jullie verblijf bij ons!
Groetjes XOXO

Snippertjes

En dan komt er helaas toch een einde aan een fantastische reis!!!! Wat zullen jullie genoten hebben en wij van de verhalen (zo zijn wij ook een beetje in NZ geweest). Hier in nederland zullen heel veel mensen blij zijn dat jullie weer terug zijn. Een hele goede, veilige terugreis en tot snel in Nederland.
Groetjes Marc, Toke, Jasper & Wessel