Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

Duiken en luieren...

Dinsdag 25 januari

Over vandaag kan ik kort zijn. Marcel heeft prachtige duiken gemaakt in de Bay of Islands en op het Canterburry-wrak. Morgen gaat hij naar de Rainbow Warrior duiken. Tijn, Job en ik hebben een lekkere luie dag gehad. 's Ochtends lekker gelummeld in de camper. Even met oma Wilma geskyped, ze zou de jongens het liefst door de laptop heen trekken om te knuffelen. Nog 4 weekjes geduld oma, dan kan er weer volop geknuffeld worden! Daarna zijn we naar de supermarkt gewandeld voor een boodschap. Bij het naar buiten lopen kreeg ik van een kiwi-dame een complimentje dat de jongens zich in de supermarkt zo goed gedragen hadden en dat ik ze goed onder controle had.... Uuuhhh, nou bedankt! Dat is niet altijd zo, hoor.... Deze dame had zich nog niet omgedraaid, of Tijn begint te drammen over dat hij in de buggy wilde. Toen ik weigerde, ontstond er een driftbui die pas over was toen we weer terug waren bij de camper en de speeltuin in zicht kwam....

Yell

Daarna was er gelukkig letterlijk en figuurlijk geen wolkje meer aan de lucht en hebben de jongens heerlijk met elkaar gespeeld in de speeltuin en in de golven op het strand. Job vond zijn eigen gebakken zandtaartjes zo lekker dat hij er een echte hap van nam. ‘Mama, ik heb zand in mijn mond!' Goh, Job, hoe zou dat nou komen?

Aan het eind van de middag kwam Marcel weer terug van het duiken en hebben we Chicken Tonight gegeten. Daarna zijn we de bezine- en watertank van de camper gaan vullen en hebben we een nieuwe slaapplek gezocht. Morgen gaan we naar Matouri-bay, van waaruit de duiken naar de Rainbow Warrior gaan.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!