Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

Een zaterdag in Bittern

Zaterdag 8 januari

Vandaag een gezellige dag gehad bij Marieke en Jarrod. Het was vandaag weer erg warm, maar we wilde toch graag wat van de omgeving hier gaan bekijken. Daarom nam Jarrod (Marieke moest werken) ons al vroeg mee naar een mooi uitzichtpunt onder aan het schiereiland. Het uitzicht over de rotsen en de oceaan was er inderdaad schitterend! De kinderen hebben er nog even met hun voetjes in de het water gestaan, maar het was te warm om er lang te blijven. Dus snel weer alle bruggen en trappen naar boven beklommen. Daar hebben we in onze camper even wat lekkers gegeten en gedronken. We besloten om de rest van de dag maar lekker bij Marieke en Jarrod in de tuin door te brengen. Kids in een zwembadje en wij wat relaxen met een boek, laptop, appelsap en een biertje. What else do you need?? Het werd zelfs zo heet dat we binnen zijn gaan zitten met de airco aan. Later in de middag kwamen de wolken al binnendrijven en begon het te waaien. Tijdens het eten barstte de regen los. Afkoeling! Heerlijk!

De kids waren erg moe van het spelen en alle indrukken. Tijn heeft de laatste dagen zo nu en dan een flinke driftbui. Er gebeurt nu zoveel en er gaat zoveel in dat kleine hoofd van hem om, dat het hem af en toe teveel wordt. Dan heeft hij even rust en een knuffel van mama nodig, dan gaat 't wel weer. En zo plotseling als de driftbui ontstaat, zo plotseling is hij dan ook weer verdwenen en gaat hij lekker verder met waar hij mee bezig is. Vanavond dus weer lekker vroeg het bed in. Wij hebben daarna nog een poos met Jarrod en Marieke zitten praten en zitten genieten van de rust, de zonsondergang, de stilte en de vogelgeluiden op de achtergrond (die waren ook blij met de afkoeling)....

PS: Ik kan me voorstellen dat sommige van jullie onze dagelijkse verhalen misschien gaan vervelen. Haak dan gerust af! No worries! En als het je nog wel boeit, lees dan vooral verder! Allemaal goed!

Jan en Ans

Hallo luitjes,

Wat een leven leiden jullie op dit moment.... Kun je dit nog wel volhouden? Het zal wel moeten want wij zijn inmiddels erg gewend aan de mooie verhalen de de prachtige foto's waar jullie ons op tracteren! Er is bij ons dus nog geen sprake van verveling hoor Heidi. Blijven jullie overal maar van genieten dan doen wij dat ook. Heel veel groeten aan jullie vieren van Jan en Ans

Gerda en Monique

Hallo allemaal hele mooie fotos laten jullie ons zien.Om jaloes op te worden. Maar geniet van alles. Gr uit Valburg

karin den ouden

hoi heidi en familie

Ik lees met regelmaat jullie verhalen, nee ik haak nog lang niet af. Mijn vader en oom lezen ook driftig mee. Mijn oom is al twee keer daar geweest, en gaat in september wederom. Blijf vooral genieten daar, maar ook zeker schrijven, dan genieten wij mee.
tot schrijfs
karin

Ali en Hans

Hoi hoi Heidi Marcel en de boy,s
Wij genieten van jouw reisverslag Heidi je zou bijna zin krijgen om ook te gaan ook mooie foto,s zijn erbij van jullie saampjes.Nog veel plezier voor jullie daar Groetjes uit de Gildenstraat.