Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

Bij Marieke, Jarrod, Sasha en Izzy in Bittern!

Vrijdag 7 januari

Na het ontbijt zijn we vandaag gelijk weer aangereden, op naar Wilsons Promontory NP. Dit is een erg populair park, zeker nu in het hoogseizoen. Alle campings voor deze periode zijn er al sinds maanden volgeboekt. Wij gaan er alleen even een kijkje nemen. Vanaf Tidal River, het bezoekerscentrum van het park, lopen er allemaal mooie, relatief korte wandelpaden langs de rivier en naar het strand. Inderdaad, een erg mooi gebied, ontdekken we na een uurtje wandelen. Vandaag is het echter erg warm en de zon brandt flink, dus we blijven er niet zo lang. Op de terugweg stoppen we nog bij een mooi strand, waar Tijn en Job nog even heerlijk spelen en in de zee zwemmen en Marcel gaat snorkelen. Na een lekkere frisse douche en lunch in de camper rijden we verder, op naar Marieke, Jarrod, Sasha (3) en Izzy (1)! Zij wonen in Bittern, een dorpje op een schiereiland onder Melbourne. Om ongeveer 16u arriveren we bij Marieke en de kids. We worden hartelijk verwelkomd. Tijn en Job zijn, bij het zien van de trampoline in de tuin en al het speelgoed binnen, niet meer te houden. Zoveel speelgoed hebben ze al in geen weken meer gezien, dus dat is één groot feest! Samen met Marieke doen we nog wat boodschappen voor de.......BBQ. Marcel houdt hier eigenlijk niet zo van, maar offert zich wel op.....

Wink
Na het heerlijke eten draai ik wat wasjes en Marcel gaat met de kids in bad. Ja, in bad, dat hebben we ook wel gemist. Heerlijk om je even in een groot huis voort te kunnen bewegen. Als de kids op bed liggen kletsen we nog even met Jarrod en Marieke, maar dan gaan wij ook slapen. Inmiddels is het lekker afgekoeld buiten en is het ook in de camper goed te doen (we hebben geen stroom hier dus ook geen airco, de stekker past helaas niet in een normaal stopcontact en er zijn hier geen adapters te koop....). We zijnsnel vertrokken naar dromenland!