Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

The Blue Mountains

Zondag 2 januari

‘Can I ask you something? How long is it to Katoomba?' ‘To Katoomba? That's over 2 hours!' Eeeuuhhh, foutje bedankt! Omdat we eenweek-ov kaart hadden gekocht, bedachten we dat het leuk en makkelijk zou zijn om met de trein naar de Blue Mountanis te gaan. We kwamen er echter in de trein, toen we al lang en breed onderweg waren, pas achter dat het een reis van alles bij elkaar bijna 3 uur zou worden. Ach ja, maakt niet uit. We hebben vakantie. Aangekomen in Katoomba, het uitvals-plaatsje naar Echo-point (waar je The Three Sisters kunt bewonderen) en de andere attracties in dit gebied, hebben we direct de bus genomen naar het trein- en kabelbaanstation. We hebben een treinritje gemaakt waarbij de trein super steil naar beneden ging. Job en ik zei de gekvonden het best griezelig, Tijn natuurlijk weer niet. Daarna een kleine wandeling gemaakt door het gebied met mooie uitzichtpunten over het gebied. Tot slot nog een kabelbaanrit gemaakt, waarvandaan we ook weer erg mooi uitzicht hadden over de bergen en de 3 gezusters. Eenmaal weer in de bus terug naar Katoomba om daar wat te gaan eten, barstte het onweer en de regen los. Om deze reden en omdat we nog een lange reis terug te gaan hadden, zijn we na onze verlate lunch (fish en chips) met de trein terug gegaan naar Sydney. Hier was het nog droog en ik kon nog net op tijd de was droog binnenhalen, voordat ook hier het noodweer losbarstte. Wessel en Jasper hebben nog even bij ons in de camper gespeeld en we hebben ze wat verhaaltjes voorgelezen. Morgen vertrekken we weer. Marc en Toke nog richting het noorden en wij richting het zuiden. We hebben echt een super gezellige tijd gehad hier met hun en zullen de gezelligheid echt gaan missen! Snippertjes, we houden contact!

Elmi

Hallo samen,
De allerbeste wensen voor 2011!
Net een frisse Nieuwjaarsduik met DTG gemaakt, we hebben jullie wel gemist! Watertemperatuur was 2 graden., er dreef nog wat ijs op het water, dus eigenlijk een soort van ijsduik gemaakt....Tja verschil moet er zijn..
Nog heel veel plezier, geniet ze!
Lieve groet Elmi

erik en mendy

he allemaal in het verre australie, is het nog vol te houden in dat warme land? hier is het nog steeds koud en nat. trouws we hebben eidelijk de ramen op de badkamer erin zitten ziet er super uit, bedankt gebroeder.

geniet nog maar lekker van jullie vakantie
groet uit valburg

patricia

Hoi luitjes,

Heb net weer even verschillende verhalen en foto's zitten bekijken. Ziet er allemaal super leuk uit. Heerlijk die bruine koppies.
Jullie ook een heel goed, gezond en gelukkig 2011.
Geniet nog lekker van jullie tijd daar!!
Tot over een tijdje.
groetjes patricia.

Marie-Anne

Hoi wereldreizigers, Geweldig hoe jullie genieten van het land, de vrienden en van jullie gezinnetje. Je moet wel goed oppassen met het slechte weer, zoals wij hier in Nederland steeds volgen. Nog een mooie week maken en dan op naar Nieuw Zeeland. Jos, mijn broer, is daar pas een maand geweest en komt er niet over uitgepraat.
Dus!!! Nog heel veel reisplezier.
Rob en Marie-Anne