Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

Sydney!!

Woensdag 29 december

'We gaan naar Sydney! We gaan naar Sydney!' schalt het achter in ons campertje als we 's ochtends al weer heel vroeg op pad zijn naar........ Nog een uurtje rijden, dan zijn we er. De weg naar de camping in Lane Cove NP (een mooi NP wat tegen Sydney aan ligt) hadden we al vantevoren uitgestippeld, dus reden we er zo naar toe. Ons kennende waren we natuurlijk weer veel te vroeg, dus eerst even boodschappen gedaan. Op de camping aangekomen bleek dat Marc, Toke, Jasper en Wessel heel toevallig onze buren zijn! We werden verwelkomd met koffie en thee. Gelijk al heel gezellig. Tijn en Job keken even de kat uit de boom, maar al gauw waren de jongens met elkaar aan het spelen. Nadat de mensen op onze plek weg waren, hebben wij onze camper geïnstalleerd. Het kriebelde ontzettend om de stad, de beroemde brug en het opera house te gaan bekijken. Vanaf de camping is het 5 minuutjes lopen naar de metro/trein, die je in 20 minuten naar het centrum van Sydney brengt. Deze eerste dag hebben we een aantal ferry-tochten door de haven van Sydney gemaakt. Prachtig! Dat belooft wat voor de komende paar dagen. Een mooie camping, gezellige buren, prachtig weer (zonnig en erg warm!) en een geweldige stad. Wat wil een mens nog meer....

petra

Goedemorgen,

Wat een geluksvogels zijn jullie toch.....heerlijk genieten van een prachtige stad, lekker temperatuurtje, van elkaar. Super. Maak er een feest van met oud op nieuw. Vanuit mijn kant al de beste wensen voor 2011 en dat deze vakantie maar zo door mag blijven gaan.

Vele groetjes Petra B.

Evelien

Hoihoi,
Gisteren het nieuws gezien en toen bleek dat jullie "net" op tijd weg zijn uit het noordoosten. Daar zijn nl. door de ergste overstromingen sinds 50 (!!) jaar al een heleboel mensen omgekomen. Gelukkig zijn jullie daar weg en hebben jullie het wel goed. Veel plezier nog en tot skypes!

Groetjes van Jochem, Nienke, Ger en mij

bgosens@gmail.com

In Sydney zijn wij ook geweest. Ik zou daar willen wonen als het niet zo ver weg was. De haven, het lekkere eten, de zuivere lucht, de architectuur etcc te veel om op te noemen. Dat is genieten!!!
Groetjes,
Henriette

Piet en Thea

Hallo

Leuk jullie weer gezien te hebben.
Wij wensen jullie een heel goed 2011.