Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

Port Macquarie en Crowdy Bay NP

Maandag 27 december

Weer gewoon maandag... Alle feestdagen weer even voorbij, de supermarkten open en weer leven op straat. Veel leven, want de snelwegen rijden vol met Aussies die er vanaf vandaag massaal op uit trekken. En wij? Wij vermaken ons vandaag in Port Macquarie aan het strand. Een prachtige dag vandaag met volop zon. De kindjes bouwen zandkastelen in de branding en genieten opnieuw van de hoge golven. Dan rijden we ten zuiden van Port Macquarie door Crowdy Bay NP. Een prachtig bosgebied met super mooie stranden! We maken wat korte wandelingetjes en schieten wat foto's van de prachtige verlaten stranden. Op de nabijgelegen picknickplaatsen lopen de kangoeroes om ons heen. Dit is het echte Australië! We genieten.....

We besluiten vanavond, op doorreis naar Sydney, om ons weer een dure campingplaats te besparen en op een rest-area te overnachten. Dit vinden we eigenlijk nog veel leuker en gezelliger dan op de massale campings. Er zijn altijd schone toiletten en soms zelfs douches. En het staat er meestal vol met voornamelijk Wicked-campertjes met mensen van over de hele wereld. Nu hebben we Nederlandse (Limburgse) buren. Echt heel gezellig!

Morgen nog 1 tussenstop en dan woensdag naar Sydney. Daar kijken we naar uit! Voor nu nog even met de buren ouwehoeren en dan naar bed.

snippertjes

Hi,
Wij zijn vanmiddag aangekomen op Lane Cove, Mooie camping, maar nu nog wel koud en bewolkt. Breng een zonnetje mee, please!!! Drukke camping, dus goed dat we gereserveerd hebben. Tot overmorgen! gezellig, ben benieuwd naar de verhalen en jullie te ontmoeten.
Groetjes vanaf Lane Cove

Fam Gerrits

Ha Marcel, Heidi, Tijn en Job,

Ik had de taak om jullie namens de familie fijne kerstdagen te wensen.....maar die zijn inmiddels alweer voorbij. Tja, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. ;-)
In ieder geval wensen wij jullie heel veel plezier nog op de rest van jullie reis en een geweldige jaarwisseling!

Groetjes