Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

Terug naar de Goldcoast

Woensdag 22 december

Gisteravond in bed lag ik me te bedenken dat ik jullie een aantal mooie en grappige details van de afgelopen dagen nog niet verteld heb. Bij deze:

Wist u dat...

.... Tijn samen met Marcel een boom van wel 30 meter hoog beklommen heeft (met een ladder dan wel). Mama kwam maar tot 24 meter (was wel hoog genoeg) maar Tijn wilde nog wel wat hoger! De waaghals! Hij heeft in ieder geval niet de hoogtevrees van opa Thieu!

.... Tijn en Marcel een echte slang zijn tegengekomen op hun wandeling naar de waterval? ‘Tijn, was je bang?' ‘Nee, joh, tuurlijk niet!'

.... er bij de waterval in Springbrook weer een bus vol Aziaten werd gedropt en dat bij het mooiste uitzichtpunt van deze omgeving Job een grotere attractie was voor deze ‘Chinezen' dan het uitzicht? Ze wilden allemaal met hem op de foto, maar ze hadden flink pech: Job wilde niet!! Net goed! We weten inmiddels een beetje hoe het voelt om met 2 hoog-Hollandse kindjes in Azië op vakantie te zijn, volgens mij word je dan niet met rust gelaten....

... Tijn het regelmatig heeft over Jan en Milan, z'n vriendjes uit Milsbeek? Hij begrijpt wel dat het nog even duurt voor hij ze weer gaat zien, maar mist ze wel een beetje. Marieke/Marlies, hebben jullie ook Skype? Anders misschien aanmelden, dan kunnen ze een keer skypen (= gratis) ....

Nu weer even terug naar vandaag. De dag in Springbrook begon weer.... regenachtig....:( . Misschien is het weer aan de kust wat beter? Nee, helaas. Binnen een uur waren we alweer aan de kust, maar ook hier donkere wolken en regen. We zijn de Goldcoast een stuk naar beneden gereden en kwamen uit bij een camping in een plaatsje net onder Burleigh Heads. Gelijk even de weersvoorspellingen bekeken, maar langs de hele kuststrook tot aan Sydney voorspellen ze sombere, regenachtige kerstdagen. Ach ja, een beetje wat we gewend zijn dus.... De camping had een mooi zwembad, maar met hooguit 15 graden een beetje koud.... Heel even erin en daarna gelijk een warme douche. Tijn en Job hebben daarna een hele lange middagdut gedaan, zodat papa en mama even wat tijd voor henzelf hadden. Heerlijk! Aangezien het weer niet zo mooi is nu gaan we morgen toch weer door richting het zuiden, met slecht weer rijden we liever dan dat we stilstaan op een dure camping waar we toch niks kunnen doen. Op richting Byron Bay dus. Tot morgen!

alexandra

even kleine reactie terwijl nils slaapt en hans werkt en ik van mijn vakantie geniet. Hier ligt nog steeds sneeuw en er komt nog meer. Een witte kerst dus.
Wij genieten volop van jullie geweldige verhalen en de prachtige foto's. Erg leuk!!
lieve groetjes vanuit Elst,

alexandra

Ans en Jan

Beste luitjes, Nog een berichtje uit Elst.
Elke dag kijken we of Heidi weer wat te vertellen heeft. We genieten er net zo veel van als iedereen die jullie volgt. Wij wensen jullie mooie kerstdagen toe maar wij hebben hier een witte kerst en dat kunnen jullie daar niet zeggen...... Groeten van Jan en Ans aan Heidi, Marcel, Tijn en Job

Yvonne sint anthonis

Hallo genieters, het is erg leuk om jullie verhalen te lezen, lekker binnen bij de kachel. Voor jullie alle hele fijne kerstdagen en een geweldig begin van 2011. groetjes Yvonne.

thea en piet

Hallo "milsbeekse ausies"!, Wij wensen jullie vanuit het koude, maar prachtig witte Groesbeek héle fijne
kerstdagen en hopen dat het weer tijdens jullie prachtige vakantie bij al die mooie belevingen toch een beetje beter wordt! Geniet er maar van!
Allemaal de groetjes en alvast tot ziens als het skypen weer lukt bij Niels.
See You!

Joyce Teske

Hallo,

Heb weer even bijgelezen. En zo te lezen laat ook de regen jullie niet met rust. Wij hadden er ook al last van toen we in Australie waren. Ik geniet van jullie verhalen en reis weer een beetje mee door australie. ALs ik na het lezen dan weer naar buiten ga en tot mijn knien in de sneeuw sta bedenk ik me weer dat ik al weer thuis ben.
Geniet van het mooie land, ik zou graag ruilen.
Fijne kerstdagen
Groetjes Joyce

peter en cobi

Hallo Marcel, Heidi,Tijn en Job

Voor jullie allemaal hele fijne kerstdagen Namens ons vieren (vijf natuurlijk) We hopen dat er niet zoveel regen valt. Doei peter en cobi

petra

Hallo Luitjes,

Voor het eerst zie ik nu de foto's. Op ziekenhuis kun je niks zien!!! Wat een heerlijk gezicht die zon en korte broeken. Hier is het mooi wit. Ook prachtig maar wel heel koud! Geniet er nog volop van. Fijne kerst nog en zeker ook een goed oud op nieuw.

groetjes Petra