Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

Springbrook NP

Dinsdag 21 december

Vanochtend vroeg uit Lamington NP vertrokken en onze koala-beer nog even vaarwel gezwaaid. We vonden het erg mooi hier. Nu op naar Springbrook NP. Even een stukje terug naar de kust, boodschappen gedaan en weer de bergen in. Ook hier een prachtige omgeving. We hebben wat korte wandelingen gemaakt naar diverse uitzichtpunten over de Goldcoast en hele mooie watervallen. 's Middags heeft Marcel samen met Tijn een lange wandeling van ruim 6 km (!) gemaakt naar een hele mooie waterval. Ze moesten veel trapjes op en af en Tijn heeft bijna helemaal gelopen. Super!! Mama en Job hebben ondertussen wat door het dorpje gewandeld, lekker getekend en geknutseld in de camper en andere luie dingen gedaan. Papa en Tijn waren bij terugkomst van hun wandeling erg moe, dus mama heeft de boel verwend met een lekker avondmaal. Vissticks!! 's Avonds ging de lamp vroeg uit....

ben en henriette

Lieve mensen, Ik ben stikjaloers als ik jullie verhalen lees. Ontzettend leuk om te lezen. Wij hadden in Nieuw-Zeeland ook een Apollo. Wel een formaat groter, denk ik. We waren ook met 4 volwassenen. We moesten erg opletten als er hobbels in de weg zaten. Alles rammelde en uiteindelijk kwam er ook wel wat naat beneden. Maar geen ernstige dingen, hoor. Het was de afzuigkap. Dus die hoefden we in de rimboe ook niet meer te gebruiken. Wees voorzichtig. Geniet vol op. Ik zal de kindes de site nog even laten zien (om ze nog lekkerder te maken) Daan en Miep willen weer met ons naar Australie in de zomer. Nog even kijken. Jullie daar een hele fijne kerst maar vooral een goed 2011. Heel, heel veel plzier! Ben en Henriette

Snippertjes

Heerlijk om al die verhalen te lezen. Geniet ervan!! Alvast hele fijne kerstdagen voor jullie. Wij gaan naar familie in de Blue Mountains.
Wij genieten enorm om deze reis te maken met de jongens.

En natuurlijk tot op Lane Cove!

Fam. Zwitserloot

Hallo daar!!!
Wat een leuke verhalen en foto"s!!!
Echt gaaf om zoiets mee te maken.
Wij wensen jullie nog heel veel plezier en een hele fijne jaarwisseling!!!!