Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

De 1e dag in Lamington NP

Zondag 19 december

De dag begon grauw. Dit beloofde niet veel goeds. Ons plan was om richting Lamington NP te gaan, zo'n 2 uur rijden vanaf Brisbane de bergen in. Zo gezegd zo gedaan, hopelijk is het weer in hoger gelegen gebieden beter. Maar nee, het werd juist slechter en slechter. De hele dag heeft het gegoten! In Lamington NP aangekomen zijn we gelijk naar de bush-camping. Hier niet veel faciliteiten, dus de kids hebben zich vandaag voornamelijk in de camper vermaakt. En dit ging erg goed! Ze zijn wonder boven wonder erg lief geweest. Het koste wel enige creativiteit van mama om ze steeds bezig te houden, maar het is gelukt. Af en toe een snoepje of koekje doet ook wonderen... Marcel heeft tussen de hele erge regenbuien door nog wat wandelingetjes gemaakt en kwam dan balend terug omdat de omgeving eigenlijk is prachtig is, maar er niet van kan genieten met dit weer. De kids ook nog even in hun regenjasjes gehesen voor een wandelingetje, maar het ging echt te hard. Dus toch maar weer terug naar de camper. Marcel heeft ons potje gekookt en daarna hebben we er allemaal lekker van gesmuld. Toen de camper op de camping geparkeerd, Snoeten en billen gewassen, bed opgemaakt en lekkeer slapen. We hebben hier geen elektriciteit, maar de airco hebben we vanacht ook niet nodig. Wel een pyama..... Toen we eenmaal op bed lagen werd het droog en het heeft die hele nacht niet meer geregend gelukkig.

a.wannet@home.nl

Leuk om jullie verhalen van de reis te lezen, wij volgen dit met belangstelling. Wij wenzen jullie Heel fijne Kerstdagen en een gelukkig 2011!!! Ali Hans

adrijenniskens@home.nl

Fijne kerstdagen en een voorspoedig 2011 in
het verre australie. Wij volgen jullie verhalen.

Groeten Adri en Ger