Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

Brisbane!

Zaterdag 18 december

Gister zijn we uitgekomen op een camping in Caloundra, 50 km boven Brisbane. Deze camping lag aan een prachtig strand, dus bij aankomst hebben Tijn en Job hier nog heerlijk door de golven liggen rollebollen. Dit is nog veel mooier dan een zwembad! De camping stond erg vol met tenten en Australiërs die hier hun kerst gaan vieren. Onze buren begonnen al snel te klagen over de overlast van onze airco, of we die even uit wilden zetten. Ondanks dat we er alles aan doen om onze buren niet tot last te zijn, vonden we dat toch wat teveel gevraagd... Ze waren dus blij toen we de volgende ochtend weer vertrokken. En wij ook, want we voelden ons erg opgelaten. Op naar Bisbane! We hadden gelukkig vantvoren al uitgezocht waar de camping precies lag en hoe we moesten rijden. We reden er dus zo naar toe. We kwamen al vroeg aan en hadden de hele dag nog om in Brisbane te vertoeven. Vlakbij de camping kwam de bus die ons naar het centrum van Brisbane bracht. Hier hebben we de hele dag genoten van de prachtige Lagoon (zwem-speel-bad voor kids) aan de Southbank van de rivier, van de Botanische tuinen, van de drukke winkelstraten en de mooie uitzichten over de brug. Een prachtige stad, Brisbane. Daarna met de bus terug naar de camping en lekker gegeten. Nog even skypen met familie en vrienden in Nederland (was leuk om jullie te zien en te spreken!) en toen lekker naar bed. Erg moe van de deze drukke dag, vielen Tijn en Job direct als een blok in slaap.

ger

Wij vonden het ook leuk om jullie te spreken.
En iedereen was niewsgierig hoe het met jullie was (DTG)

Groet Ger

Riky Peters

Wat een geweldige reis hebben jullie uit gezocht prachtig en dat het met de kinderen ook zo goed gaat geniet er maar van nu het nog kan hier licht een dik pak sneeuw .niet zo leuk als je de weg op moet Wens jullie fijne kerst liefdevol en gezond 2011 pas goed op elkaar een dikke knuffel enveel liefs. Riky Peters

Gerda Philipsen

Hoi allemaal,
Fijn dat jullie het zo goed hebben, jullie hebben er lang naar uit gekeken en alles voor geregeld. Mooie foto's en de jongens hebben het zo te zien ook goed naar hun zin.
Nog hele fijne vakantie toegewenst.

Groetjes,
Gerda en Monique.

Marieke

Hoi luitjes, klinkt alsof jullie veel plezier hebben zover! Brissie is een beetje een klein Sydney, alleen Sydney vele malen groter en toeristischer. Ik heb ook veel tijd bij dat stadslagoon doorgebracht... Moeten ze ook maar in NL maken voor in de zomer, zou toch geweldig zijn, een zwembad met strand op Plein 44 of ergens langs de Waalkade?Nou, tot snel, geniet van je Ozzie BBQ kerst... Hopelijk staan jullie op een leuk plekje dan!
Groetjes marieke en familie