Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

Fijne feestdagen!

Wij willen jullie tussen onze verhalen door even heel erg bedanken voor al jullie leuke reacties! Wij vinden het fijn om te lezen dat jullie zo meereizen met ons.

Jullie allemaal hele fijne kerstdagen gewenst van ons. Gek hoor, jullie in de sneeuw en kou, wij hier in de tropen tussen de palmbomen. We hebben nog niet echt een kerstgevoel. De kerstmuziek schalt door de supermarkten en overal hangt versiering, maar toch.... Wij gaan over een paar dagen onze camper ook wat versieren en met de kerst gaan we BBQ-en.

Veel liefs van Marcel, Heidi, Tijn en Job

Marcel Willems

Leuk om jullie verhalen te lezen. Ik wens jullie ook hele fijne dagen. Vanavond zal ik met de dames van de administratie een borrel op jullie drinken. Het gaat jullie goed!

gr. Marcel

Ans Tonen

hallo familie in kangoeroeland!
Het is niet voor te stellen dat jullie zo ver weg in zo'n andere wereld zoveel meemaken! Straks naar de Kerst-Inn geweest en door de sneeuw heel voorzichtig naar huis gereden. Hier is het dus nog steeds echt winter.
Geniet ervan en maak er onvergetelijke feestdagen van die jullie nooit meer zullen vergeten.

Groetjes, Ans

elly

hoi Heidi Marcel tijn en job

leuk om jullie avonturen t lezen
wij gaan volgend jaar naar de Noordkaap met jullie ouders sla iedereen vakantie krijgt
wij wensen jullie ook een fijne kerst in de zon volgend jaar weer koud
groetjes Gerard en Elly

Lonneke de Haan

Hoi Heidi en familie,

wat leuk om jullie verhalen te lezen!
Vanuit een koud en wit Nederland alvast hele fijne feestdagen en nog heel veel plezier.

groeten, Lonneke