Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

Een luie dag in Airlie Beach

Maandag 13 december

Het duiken van Marcel ging vandaag toch niet door, hij zou met een groep cursisten mee moeten.... Er komen nog genoeg gelegenheden om te duiken, dus dan maar een lekkere luie camping-dag met z'n allen. De dag begon met papegaaitjes voeren (zie foto's). Was erg leuk, maar niet op je hoofd, he Tijn! Daarna ongeveer de hele ochtend in het zwembad ‘gemukt' (= lekker wild gedaan). 's Middags met z'n allen een middagslaapje gedaan. Job en mama in de camper en papa en Tijn bij het zwembad (zie ook foto's). Boodschappen gedaan, nog even in de Lagoon van Airlie Beach gespeeld, gekookt, gegeten, nog een keer gezwommen en daarna naar bed. Er staat morgen een bezoek aan het Eungella NP op het programma, met waarschijnlijk weer een camping met niks (geen stroom, warm water, mobiel bereik, etc.) Tot daarna weer!

Petra

Hallo daar,

Heerlijk om te lezen. Lekker niks doen! helaas is dat hier wel anders! Geniet er in ieder geval van.

Groetjes Petra B.

peter en cobi

Hallo allemaal,
Leuke reisverhalen om iedere dag te lezen, we genieten met jullie mee, en willen meteen weer op vakantie heerlijk toch die reis van jullie.
Groetjes peter en cobi

Bart, Eveline, Thijs en Luuk

Wat een super verhalen, erg leuk om zo mee te reizen.
Bart vroeg zich af of hij het kerstpakket van Marcel mee moet nemen? (of opeten). Grapje.
Hier gaat alles goed, het sneeuwt weer en het is bijna vakantie. Bart drinkt donderdag een pilsje op jullie bij de kerstborrel.

Groetjes van ons allemaal

alexandra, hans en nils

hoi allemaal,
Wat leuk om jullie enthousiaste verhalen te lezen. Wij genieten mee! Hier morgen weer heel veel sneeuw en vorst voorspeld. Echt winter! Gek idee dat jullie zwemmen en hele dagen buiten zijn. Nils genoot van de foto's van de walibi's en de papegaaien!
Pas op elkaar en geniet!

liefs van ons

mendy en erik

hoi allemaal aan de andere kant van de wereld

zijn jullie een beetje lekker aan het genieten op de campings. he neem een walibi mee voor ons, willen we in de tuin laten lopen?

groeten mendy en erik

Dames van de Administratie

Wat leuk om jullie verhalen te lezen!!
Wij zijn helemaal niet jaloers hoor grrrrrr!!!

Hele fijne kerstdagen!!!

groetjes Debby, Riquette en Mieke