Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

Afscheid....

Zo, ik (Heidi)heb m'nlaatste werkdag erop zitten. Super bedankt voor alle leuke reacties, kaartjesen cadeautjes. Geloof het of niet, er zal echt een moment komen de komende drie maanden dat ik jullie ga missen

Frown
!

Tijn en Job hebben zojuist afscheid genomen vanalle Hummeltjesenjuf Henny en juf Carla op de peuterspeelzaal. Zwarte Piet kwam ook op bezoek vandaag, dus dat was feest! Voor iedereen hadden Tijn en Job een kangoeroe-kleurplaat met een kaartje met het adres van deze site eraan, zodat iedereen met ons kan 'meereizen' als ze dat leuk vinden. Tijn en Job zullen jullie ook gaan missen! Job kijkt me nu iedere ochtend met een vragend snoetje aan en vraagt: 'Gaan we vandaag naar juffrouw Henny en Carla?' Hopelijk doet 'ie dit niet als we op reis zijn, want dan zal ik helaas vaak 'nee' moeten verkopen. Voor de kids zal er echter genoeg ander vertier zijn tijdens de reis, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over.

En verder zijn we de afgelopen week druk aan het oefenen geweest met Skypen. Ja, ja, dit moest echt geoefend worden, we zijn nog niet zo modern op dat gebied

Undecided
. We mogen de mini-laptop met webcamvan opa Thieu meenemen (super fijn!), zodat we regelmatig contact kunnen houden met het thuisfront en deze site bij kunnen houden.

Marcel is bezig met zijn laatste werkdagen en dan kan ook hij zijn collega's bij Cuppens voor een aantal maanden uitzwaaien!

Ik ga weer verder met pakken....

Reacties

Reacties

Fenny

hallo van de bergjes-kangeroes! Ik wil jullie nog een goede voorbereiding wensen, de laatste week en natuurlijk een hele goede reis naar kangaroe-land en heeeeeel veel plezier met z'n 4-tjes. Geniet ervan!
gr. van Fenny

ger

Hoi Heidi

We gaan jou en de kinderen ook missen.
En, eh, Marcel ook wel een beetje( moest ik schrijven van Evelien).
En goede reis en veilig en gezond terug komen.

Groetjes van ons allemaal

alexandra

Lieve allemaal,

We hebben veel aan jullie gedacht deze week na ons gezellige ochtendje afgelopen zondag. We wensen jullie morgen een goed laatste dagje en dinsdag een super reis!
Wij reizen mee op de site!
liefs,
alexandra, hans en nils

Els (www.verrereizenmetkinderen.nl)

Beste Heidi, Marcel, Tijn en Job,

Wij wensen jullie een prachtige reis door Australië en Nieuw Zeeland en kijken uit naar mooie verhalen!

Groeten,
Els

Marjolein

Hoi hoi,

Ik was nog van plan om jullie telefonisch een super geweldige reis te wensen, helaas is het er door ziekte niet van gekomen! Dan maar via deze weg: heel veel plezier, geniet van deze geweldige ervaring maar kom wel heelhuids thuis! Ik hou de site in de gaten voor de laatste nieuwtjes!

Groetjes Marjolein, Egbert, Lars en baby Bremmer!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!