Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

Kangoeroeland, here we come!

Het favoriete dvd-tje van Tijn en Job van de afgelopen tijd (De Reddertjes in ......) gaf mij inspiratie voorde nieuwe titel van deze blog. Hopelijk vergaat het hun daar niet zoals het jongetje in deze film.....

Undecided

En ondertussen tellen wij door.... Nog 5 weekjes en 1 dag, nog 200 uur werken, nog 36 nachtjes slapen, nog heel veel nadenken over wat wel en wat niet mee te nemen, nog heel veel kleine dingetjes regelen, nog heel veel gekke dromen, ........... en dan: Kangoeroeland, here we come!

'Mama, mag mijn knuffelhond (van 1 meter lang) ook mee naar Stralië?' Ja hoor, papa en mama boeken wel een extra ticket!

Wink

Marc & Toke

Spannend!!!!!!! de laatste weken voor vertrek, en dan gaat het echt gebeuren.
Geniet nog eventjes hier van het mooie, koude, natte herfstweer! (ha ha) straks lekker met de voetjes in het zand.
Toch wel een raar idee..........

Eveline, Bart en Thijs

Nog eventjes. Wat heerlijk...Wij zijn best wel jaloers hoor. De voorpret is ook al leuk, dus geniet ervan.
Groetjes!!

Elmi

Leuke site! Ik ga jullie zeker volgen op jullie reis.
Wij tellen samen met jullie af!
Kan DuikTeam Groesbeek eigenlijk wel drie maanden zonder secretaris...???of moet je nog vervanging regelen...
Zie jullie zaterdag nog!
Groetjes

willie en angeliek

Hallo allemaal, nog even.... wel een beetje jaloers! Geniet nog van de voorbereidingen.
liefs willie angeliek stijn jens en geke