Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

Nog 3 maanden....

Nog 3 maanden en dan is het bijna zover. Echt spannend! De afgelopen 3 weken hebben we op een paar mooie plekjes in Nederland gekampeerd. Bij ome Toon en tante Corrie in de tuin(zoals vanouds weer erg gezellig!), in Harskampop de Veluwe en jawel, in Groesbeek bij 'camping Bekkers'!Vanaf deze plekjes hebben we veel fietstochten gemaakt en genoten van de prachtige natuur die ons eigen land te bieden heeft. Waarom zo ver als het hier dichtbij ook zo mooi is? Af en toe is dat wel eens door ons hoofd geschoten, maar nee.... het reisbloed kruipt waar het niet gaan kan. En zoals we er op de veluwe iedere dag vroeg op uit trokken om hertjes te spotten, zo hopen we in Australie op deze manier te kunnen gaan genieten van de prachtige vogels en kangaroes.

De komende maanden moeten we nog een aantal dingetjes regelen, zoals nieuwe paspoorten en de visa. Ook moeten we voorTijn en Jobnog 'verlof' regelen op de peuterspeelzaal.

We hebben er zin in!!

Gauke en Yvette van Rij

Hallo familie van den Berg,

Wat leuk om jullie site te lezen. We zitten zo ongeveer in hetzelfde schuitje. Wij vertrekken 15 november met twee kinderen (4 en 2 jaar) naar Australie. Wij starten ook in Cairns en zullen tussen Kerst en oud en nieuw ook in Sydney zijn om vervolgens 21 januari vanuit Melbourne weer terug naar huis te vliegen.
Heel grappig om te lezen dat jullie ook gekozen hebben voor een compact motorhome bij Australia Campers. Misschien leuk om nog wat info met elkaar uit te wisselen. Succes met de laatste voorbereidingen.
Groetjes,Yvette van Rij (oud-beijerland). www.famvanrij.reisverslag.com

Gauke en Yvette van Rij

misschien handig om een emailadres te vermelden:gaukeenyvette@yahoo.co.uk