Tijn en Job in Kangoeroeland en Kiwiland!

De dierentuin van Sydney

Donderdag 30 december

Alhoewel Tijn vandaag zijn pet niet helemaal goed had staan, hebben we toch een erg leuke dag gehad in de dierentuin van Sydney. Deze is erg mooi gelegen op een berg aan de haven van Sydney. Tijdens de hele wandeling door de dierentuin heb je een geweldig uitzicht over de stad en de haven. Ook kun je de dierentuin op en neer met een kabelbaan, van waaruit je ook een prachtig uitzicht hebt. Het was vandaag erg warm, eigenlijk iets te warm om in een dierentuin rond te lopen. Toch hebben we ons er, met veel water en het opzoeken van de schaduwplekjes, toch erg vermaakt. Vroeg in de middag zijn we terug gevaren naar Circular Square en hebben we bij de Mac een ijsje gegeten. (Ook een goed medicijn bij een wat minder goed humeur!) Toen met de trein terug naar de camping, waar we vrijwel direct een koele duik hebben genomen in het zwembad. De temperatuur van het water van de zwembaden in deze regio is echt een stuk kouder dan in het noorden. Maar Tijn en Job zijn echte bikkels, springen maar! Na het eten hebben we de kindjes op tijd in bed gelegd, ook met het oog op de waarschijnlijk vermoeiende dag van morgen. Toen alle jongens onder zeil waren, hebben wij nog erg gezellig zitten kletsen met onze snipper-buurtjes. Morgen een rustig dagje op de camping en dan morgen aan het eind van de middag richting de stad om een mooi plekje te zoeken met uitzicht op het spectaculaire vuurwerk. We hebben er heel veel zin in! Een jaarwisseling om hopelijk nooit meer te vergeten!

wendy vloet

Hoi Aussies,

Geweldige verhalen van jullie, nu ben ik toch echt wel jaloers !!
Ik hoop dat oud/nieuw in Sydney voor jullie één groot knallend feest gaat worden en alvast een fantastisch 2011. Geniet nog van jullie heerlijke vakantie in Down Under.

Groetjes Wendy

martens

hallo allemaal

super verhalen zeg
een heel mooi en gezellige jaarwisseling
veel geluk,gezondheid en liefde voor 2011

groetjes stefan,marieke en milan

Joyce

Hallo,

Heerlijk om jullie verhalen te lezen. Een hele mooie en unieke jaarwisseling en alle goeds voor 2011

Groetjes Joyce

Egbert, Marjolein en Lars

Hoi hoi wereldreizigers,

We wensen jullie een onvergetelijke jaarswisseling toe. Bij jullie is het bijna zover, wij moeten nog 12 uur wachten!

alexandra

Vanuit het natte en koude nederland wensen wij jullie een super 2011!
Geniet van elkaar!

Hans, Alexandra en Nils

Harrie-Jan en Hilde

Gelukkig nieuwjaar en het aller, allerbeste voor 2011!!!!!Maak er in Sydney nog een geweldig feest van !!(dat zal wel lukken!) en een heel fijn vervolg op jullie reis in 2011!

Groetjes,

Harrie-Jan en Hilde

Maaike, Oma Wilma en Opa Tjeu

Om half 2 Nederlandse tijd zagen wij hier op het journaal de beelden van Sydney vanaf de plek waar jullie op dat moment waren met het uitzicht op de beroemde Harbor Bridge en het Opera House in afwachting op het beroemdste vuurwerk ter wereld. Wij dachten nog even : "zullen we ze nog in beeld krijgen?" Vanaf een sfeervolle Oudjaarsdag ( met sneeuw, mist en oliebollen ) een Gelukkig Nieuwjaar.

Mieke

Bij jullie is het nu al nieuwjaar!! Dus de beste wensen!!het zal wel spectaculair zijn geweest het vuurwerk.
Helaas zit de bouwvak bij Cuppens er bijna op en mogen wij weer aan het werk!!
Erg leuk om jullie verhalen zo te lezen, dan krijg je echt wel kriebels om ook te gaan, ben erg benieuwd naar jullie verhalen uit Nieuw-zeeland.

groetjes Mieke

Gerda, Monique, Michel, Winanda & Niek

Wij wensen jullie een geweldig 2011!

Geniet van jullie superreis, wij blijven jullie volgen!

Dikke kus van ons!